onsdag 17 augusti 2011

Mycket jobb...

Bjuder på en liten semesterbild från Läckö slott.

Det har varit lite tomt här i några dagar, men det har varit íntensivt på jobbet nu efter semestern. Mycket som skall fixas och trixas med. Försöker också få barnen att komma tillbaka till sina ordinarie rutiner, med tidigare läggning och uppstigning. Så även om jag jobbar kväll så blir det till att gå upp tidigt *gäsp*
Fast det är klart att jag har tid över, jag har tillsammans med min bästa vän Malin och min man tagit tag i motionen, så tre dagar nu har vi gått/sprungit en mil. Känns skönt i benen efteråt :)
Nu skall jag surfa runt lite och kolla läget hos er andra.
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag var också på Läckö slott i somras. Det är verkligen vackert där.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. visst är det klurigt att komma in i rutinerna efter semestern! tack för mysig kommentar hos oss! kram

    SvaraRadera