lördag 14 januari 2012

Jag måste ha blivit tolkig!!!

Eller, ja vad skall man säga, har gått med på att cykla Viken runt i maj, en liten nätt tävling på 7,2mil och Vättern runt nästa år, bara! 30mil ;) Ha ha ha
Jäklar vad det skall tränas.
Så en ordentlig racing cykel skall inhandlas, maken har redan köpt sig en OCH ett par riktiga vadderade cykelbyxor så att inte rumpan blir alldeles skinnflådd.
Bla så köpte jag dessa leggings med tillhörande fastsatt kjol! Underbart sköna!

Men som kompensation för att jag är såååååå himlans duktig så har jag shoppat massa kläder. Ljuva hem (butiken här hemma) har 40% på alla kläder, då de får in vårkläderna på Måndag! *jippi*
där köpte jag två finfina plagg, sedan har ju Nordljus också finfin rea, så jag shoppade loss där också :) Tur att det blir en bra Januarilön :) Gubben muttrade något om att det borde vara fullt i garderoben snart, men jag kan inte förstå vad han pratar om. Det är ju gott om plats kvar :D Mohaaaaaa

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar