söndag 18 september 2011

Bildlöst...

Maken har med sig kameran till London och min mobil tar riktigt taskiga bilder så därför är det bildlöst...
Men nästa helg tänker jag åka till stora staden och köpa mig en ny mobil, en Iphone får det bestämt bli. har funderat länge och väl (läs minst ett halvår eller det är nog faktiskt ett år). Känner mig aningens ambivalent, men nej, en Iphone får det bli till slut...svammel svammel ;)
Eftersom Joakim och Linnéa är i London så skulle ju jag och Julia spendera helgen tillsammans, det började bra med Spykids igår och fika på stan, en pizza på vägen hem med mys i soffan tittandes på lite olika program. 
Men idag, när dumma mamma (jag) börjar städa och göra rent hos kaninerna, bädda rent och tvätta, då fick Julia nog och ringde en kompis istället.
För hur kul är man som mamma när man städar? Inte alls skulle jag tro!
Men nu är det skinande rent här hemma och redo för en ny arbetsvecka. Snart skall jag hämta hem skruttungen igen så vi kan åka till Tjörn och hämta mormor.

Lite synd att ingen ville vara med i min utlottning...vad är det för priser som ni vill se i utlottningar / tävlingar? Något roligt kan ni säkert komma på.
Tjingeling & kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar