onsdag 12 oktober 2011

Beställning

Försöker som bäst att hinna med jobb, familj och lite beställningar. Känner att MIN tid försvinner i en faslig fart, man vet inte riktigt hur allt skall hinnas med. En envis förkylning som bara bryter ut till hälften ihop med nackspärr gör inte saken bättre. Men det ljusnar , det vet jag :)

Detta är en ask ca 25*25cm som skall ges till ett brudpar, hoppas beställaren blir nöjd. Jag vet att bokstäverna till höger inte sitter rakt, men det är för att jag fotade innan jag satt fast dem ordentligt ;) Rosetten framtill är borta mm. Kanske slänger jag upp en bild på den när den är helt klar, med tillhörande kort och allt.

Min frånvaro från bloggen och era bloggar kan snabbt sammanfattas med två ord, Iphone och Wordfeud....sorry.

Tjingeling alla godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar