fredag 29 juni 2012

TÄVLING!

Vem vill inte se snygg och läcker ut i sommar?!
med det i åtanke så jag beslutade mig för att ha en liten utlottning här på bloggen.





För att ha chansen till vinst skall du:
1.För en lott, lämna en kommentar till detta inlägg.
2. För två lotter, lämna kommentar OCH kopiera bilden, publicera den på din egen blogg, med en länk hit.
Självklart kan du som inte har egen blogg också vara med och tävla,
mejla mig istället så är du ändå med :) malin.d.andersson@telia.com
3. För tre lotter Kommentera, länka och skriv vilket favoritmärke du har på make-up.


Du kan välja mellan något av dessa två läppstift från Mary Kay eller läppglans från IDUN.
Alltså tre val :)

Lycka till!

Tävlingen avslutas den 15Juli.

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Vilka fina läppstift! jag skulle välja den ljus rosa om jag vann :)Jag vill självklart vara med :)
    Ha det bra!
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Vilka fina läppstift! jag skulle välja den ljus rosa om jag vann :)Jag vill självklart vara med :)
    Ha det bra!
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera