fredag 13 juli 2012

Hagöns camping

Ibland är det skönt att inte göra något alls, som nu här i Halmstad. Inte ett vettigt handtag på flera dagar. Gottar oss och har det bra. Jag har min sista semesterdag idag och Joakim har fyra veckor kvar... På måndag är det allvar igen och tanken är att jag skall knyta ihop säcken nu när chefen är i Italien. I vanliga fall hade vi varit två "rävar" på jobbet men eftersom min parhäst brutit benet i en motorcykelolycka blir det jag och de nya några veckor. Närmare bestämt 10 veckor!!!
Tjingeling
Glöm inte tävlingen om läppglans och läppstift, bara fem som är med.
Man kan vara med även om man inte har någon blogg så lycka till :)

Ps eftersom jag bara har tillgång till telefonen kan jag inte lägga in någon länk i inlägget. Men det finns info i högerkanten. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar