måndag 8 augusti 2011

Curlformers


Jag har sett många liknadnde produkter tidigare, men alla verkar ganska krångliga och använder värme. Nu är det ju så att jag de senaste åren haft ganska så kort hår och dessutom är självlockig, så produkten känns inte riktad till mig....däremot min äldsta dotter, hon är så avundsjuk på mig och lillasyster som har lockar alldeles av oss själva.
Linnéa har spikrakt långt hår och vill gärna ha lockar eller våfflat hår eller åtminstånde lite vågigt... För visst är det väl alltid så att man vill få det man inte har...

Du kan läsa om dem HÄR, eller tävla om ett set hos En mammas dagbok.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Oao, och jag som är frisör har ingen aning om att de fanns, hihi. Visst är det så att man vill ha det man inte har!!!
    Ha det så gott
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera