fredag 9 mars 2012

Det kan inte vara sant!

Inte nog med att Julia blev inlagd på sjukhus med vad som visade sig vara "körtelbuk". Ofarligt men vansinnigt smärtsamt.
När vi kom hem låg Linnéa i soffan med kräkningar, feber och huvudvärk. Influensa varning...
Idag fick jag nog av min onda fot (har haft ont en längre tid men inte gått till läkaren). Å jodå visst hade jag en infektion av elak art!
Så nu är det 4 veckor av mediciner. 10 dagar med 4 piller / dag och sedan resterande dagar blir det ett piller om dagen.
Receptarien på apoteket konstaterade att det var en dunderkur jag fått som borde ta död på det mesta. Å det är ju precis vad jag hoppas på ;)

En händelserik vecka med andra ord...

Tjingeling
En ond Malinfot.

Febrig och sjuk Linnéa.

En liten Julia med dropp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar