söndag 4 mars 2012

Goa Carin

Igår var jag hos goa Carin och fixade naglar igen och frillan är också fixad. Känns så jäkla skönt :)
Att det skall vara så svårt att beställa tid i tid, om ni hajar vad jag menar. När man väl får ändan ur vagnen och beställer sig en tid till frissan så får man vänta två veckor eller så.
Min frisör Mian är helt underbar, men nu när hon bytt salong är det fler som upptäckt det ;) Alltså svårare att få tid hos henne. Ja ja, vad gör man inte för att få gå hos en sån "goding", hon är bara bäst!

Nästa besök blir strax innna jag åker till Istanbul, då blir det klipp, färg och ögonbrynsfix. Både färg och plockning :)
Tills dess hoppas jag att jag kommit ner 5kg till, har på 1½ vecka nu tappat 3,5kg. Känns skönt men är jäkligt kämpigt.
Har de senaste dagarna haft nackspärr, vilket resulterar i att jag spänner mig och får huvudvärk. NOT kul alls!!!
Ha det bäst där ute.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar