torsdag 17 november 2011

Jag som inte skulle gnälla mer...

Fast det kanske inte är gnäll utan mer en statusuppdatering av läget.
Idag känns huvudet mycket piggare, inte alls samma bomullskänsla när man rör sig, dock är bihålorna fortfarande helt igenkorkade och jag hostar hela nätterna. Idag skall jag våga mig ut en liten sväng, närmare bestämt till Ica, familjen behöver påfyllning av kylskåpet ;) själv klara jag mig bra eftersom inget ändå smakar gott... Men jag gissar på att det blir raka vägen hem till sängen efteråt.
Åhå, kom på att jag kan ju slänga ut mina trådar här också, finns det någon som har ett överdrag till en tvåsitsig Ektorp bäddsoffa, gärna relativt ljust tyg att sälja så är jag intresserad.

Tjingeling alla gudingar.

Ps. Håll utkik i bloggen för snart är det dags för en liten utlottnimg igen, kram Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar