tisdag 15 november 2011

Om att önska sig saker...

Torgvantar Alicia, 3 färger - Cream, Nordljus
Tunika FATIMA Blueberry milk Branting, Nordljus

Top Luis Black Repeat, Nordljus

Lite god doft från Yankee Candle, Ljuva hem
Louise dress sand, Ester Eleonora. Från Sagolikt by Anna.
Tunkia, Embla svart från Sagolikt by Anna
Ljuvlig rosa sjal från Ester Eleonora, Wilda hem

Trots att den ligger sist i denna lista så är den faktiskt högst upp ;) *blink blink*

Snart är det ju jul....jo faktiskt, det är inte alls långt kvar,
även om man kunde önska sig lite mer tid.
Dock längtar jag till att få sätta upp stjärnor och ljusstakar, att dricka glögg och äta pepparkakor, att få pynta och piffa, att känna kaneldoften och äta tomtegröt, men innan dess så fyller jag år :) Så detta inlägg dedikeras till min önskelista.
Som ni säkert förstår är min önskelista längre än såhär, men just nu orkar jag inte mer och en del saker som jag vill ha vet jag faktiskt inte vart jag skall få tag på det. Förunderligt när man hittar saker som man sen inte kan hitta på nätet. Jag får fortsätta leta och ni får ha en underbar dag.
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. God kväll,
    Vilka fina saker du visar! Hoppas att din man läser bloggen;) Min man läser tyvärr inte min blogg, annars hade han ju fått en massa smarta tips:)
    Vad roligt att du är med i min utlottning.
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera