tisdag 29 november 2011

Från noll till hundratjugo på kortast möjliga tid...

Ja, det är väl så man kan beskriva den senaste tiden. Från att  ha varit verkligen sjuk och sängliggandes i två veckor till att komma tillbaka till jobbet, inte bara ett helt nytt schema och ett nytt sätt att arbeta på, nej vi slänger på en julhandel också.
Nu skulle man kunna tro på min något sarkastiska ton att jag inte gillar mitt jobb, men det stämmer inte alls, jag ÄLSKAR mitt jobb. Ni som inte vet redan så jobbar jag på ICA MAXI, ett trevligt ställe om ni frågar mig.
Känner bara att man hinner inte andas mellan varven, allt går så fort. Man skulle kunna tro (med  tanke på hur människor handlar) att alla skall göra julbord för 30pers varje dag. Det är liksom ingen hejd på mängden människor som strömmar in och hur mycket som handlas.
Fast det är ju nu jag trivs som bäst egentligen.
När det är mycket att göra, de allra flesta är på gott humör och tiden rasslar förbi ganska snabbt...
Men till det jag började skriva om innan jag svamlade iväg...jag känner att kroppen inte hunnit återhämta sig till 100% sedan jag var sjuk och det är just det som gör att huvudet känns som kola och armarna som spagetti.
Men vad gör väl det? Snart är det ju jul igen.

Tjingeling!

Finns det några önskemål angående tävligar? Vad vill ni kunna vinna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar